Friday 10 June 2011

TAHNIAH........

TAHNIAH LAH kerana anda telah berjaye membuat aku suka pada dirimu....TAHNIAH LAH kerana anda telah berjaya menawan hatiku....TAHNIAH LAH kerana anda bejaye melembutkan hati ku menerimamu...TAHNIAH LAH kerana kamu telah berjaye membuat aku kembali percaya kepada cinta...

hehe 2 la aku.....aku adelah seorang yang sangat aneh..kadang2 aku tak tahu ape yang aku mahu dalam hidop ni...kadang2 aku tak tahu ape yang aku rase...kadang2 aku tak tahu ade org yang ebtol2 syg aku..and aku tak tahu camne nak balas syg dye tu...sehingge kan aku kehilangan nye...mungkin bukan untuk selamenye..tetapi ianye tetap sakit...mungkin aku tidak tdak tahu bagaimane untuk aku membalas kembali ape yang dia telah lakukan terhadap diriku..hehe itulah aku..sukar untuk mengenal dan memahami sesuatu perkare...mungkin ade kelebihan walaupon banyak kekurangan..tetapi aku tetap bersyukur kerana dapat melalui semuanya bersamanye...


2 comments:

  1. hehehe....sume post mesti ade perkataan " ape la yg aku merepek ni" kan??

    ReplyDelete
  2. heheh mane ade slalu k.. btw da pdam k..

    ReplyDelete