Wednesday 13 July 2011

TAHNIAH........

SALAM..

So once again aku nak cakap..sorry sebab aku da lame biarkan blog aku ni bersarang.....KAN?? hehe tak de la aku tak nak cakap banyak sangat kat entry ni...aku just nk wish tahniah kat sape2 yang berkenaan yek..law dye terase dye la orang tu..hehe

ok la..aku nk ucapkan TAHNIAH sangat2 kepada anda kerana telah bejaye menemukan CINTE sejati yang baru..haha sejati ke? ntah2 kene UGUT lagi nak ajak kapel...haha  pape jela..asalkan ko bahagie...ye tak...Ko bahagia tapi aku ni menongggeng...hehe...semoge hubungan anda bertahan la sampai ke bile2...walaupon tak bape nak kompem sangat ...and tahap peratusan dye agak rendah yek..hehe...tapi aku ingat aku je yang DESPRATE nk kejar org yang da tak nak kat aku..yang da maki2 aku..haha rupenye ko pon same je ngan aku...eh jap, ko kejar die ke tak ea?? macam tak pulak...lantak la...hehe

aku nk BERPERIBAHASE sikit kat sini..IBARAT...HABIS MADU SEPAH DIBUANG, DAN KUTIP BALIK SEPAH 2 SBB NAK REFILL BALIK MADU DYE...hehe camtu la lebih kurang..haha BODOH kan kau...ke aku yang lagi bodoh sebab meratap kat cini?? peduli ke aku? haha TAK pon....just aku KECIAN jela ngan ko...sebab dye..hehe ade la sebab dye..law ko terase..ko taw la sebab dye..ko pon da citer kat aku..and aku pon da bace ape yang ko tersilap sent..hehe lantak ko la wei...

OK cukup sesi mengutuk..and now...sesi TAKLIMAT..hehe tak de la...aku tak heran pon law ko da tak nak kawan aku..but ko kene dengar ape yang aku nak gitaw ko law ko nak hubungan ko ngan dye berpanjangan la..law tak nak tak pe..bab ko kan pandai...eh aku sape nak suruh die dengar ape aku cakap...ooo lupe aku ni bakal kaunselor kot


FIRSTLY: ubah perangai ko dari suke piker buruk sal BF ko..sebab kawan ngan BF taksame ok....and law boleh ko tolong la elakkan dari tanye BF ko 2 soklan yang pelik2, wat ko sendiri yang TACHING bile dye jawab soklan ko...OK..maklum la ko 2 cepat sangat taching nye...sampai aku sendiri pon kadang2 pelik...sepatutnye aku yang kene tacing..last2 ko lak yg taching..haha tak ke pelik 2...law BF ko 2 penah kapel sebelom ni..ko jangan la tanye sal EX dye...bab nanti ko yang sakit hati...pastu TACING..haaa tacing lagi...adoi..masalah ni..hehe...da la aku tak nk tulis agi..penat nak tulis sebenarnye..tapi aku tulis gak...
 ayat BANGANG dari aku...kalau tak nak tulis yang g tulis jugak nape kan...



Ni first ayat aku untuk ko.....semoga ko bahagie pompuan @#!$!%......aku malas nak sebut..sebab aku tak penah sebut pon kat orang ayat 2...ok....bye....
aku ingat follower aku bodoh, so mesti dorang tak tahu ape yang aku nak cakap...

No comments:

Post a Comment