Sunday 15 May 2011

ART WORK......

SALAM.....ok kali ni aku just nak cerite kat korang tentang minat aku dari kecik sampai skang...da masok U pon aku still pilih kos yang ade kne mengene ngan minat aku ni....minat aku adelah MELUKIS..walaupon aku xde la pandai sangat melukis..tetapi aku tetap suke....sebab dengan melukis kadang2 kite boleh luahkan ape yang kite rase dan fikir kat atas work yang kite nak buat...so arini aku just nak tunjukkan kat korang artwork aku yang tidak seberape 2...hehe BTW..lukisan aku lebih kepade ANIME...(lukisan cam katoon jepon..) so jangan heran la law ade yang cam korang penah tengok n kenal kat lukisan aku 2...hehe..tapi aku sangat lemah dalam melukis muke orang..means potrait...memg aku sangat lemah...xpandai langsong..da bape kali aku cube nak lukis tapi tetap xjadi..hehe malang btol nasib aku..tapi aku akan cube untuk melukis muke org jugak...hehe so this is my ARTWORK.....
HEHE yang ni baru je tadi lukis...

yang ni mke wife aku..hehe tp xtaw la same ke x..hehe

ni final project kat U...

No comments:

Post a Comment