Monday 30 May 2011

KEMBALI PULANG

HEI.........da lame aku xmenulis kan...hehe so pejam celik....pejam celik aku dah balik semule ke kehidupan lame aku..AS A STUDENT at UITM hehe...dah part3 da aku yek...means da dkat 1thun lebih aku ade dkat melake ni..bnyak kenangan aku kat sini  yang xkan aku lupekan...hehe..

Aku just nak cerite kat korang yang aku balik sini semate2 nak jumpe dye, nak hilang kan rindu aku kat dye..mungkin dye da xnak tengok muke aku..tpi aku still nak tengok dye..aku xtaw knpe mybe aku msih xdpat nak lpekan dye..aku still SYG dye...hehe mungkin aku da gile..tpi its ok la law aku gile kat dye...hehe aku sumpah yang aku sgat rindukan dye..and aku besyukur sangat bile aku dapat jumpe dye setelah sebulan xjmpe...

Malam 2 aku nk jumpe dye bab nak bagi barang yang dikirim mak aku untuk dye..and something yang aku da memang plan nk bagi dye...hehe aku xtaw la nk ckap cmne bile aku dpat jmpe dye....hehe walaupon aku xdpat tgok muke hapy dye bile dpat barang 2..tpi aku puas sgat...hehe sumpah aku rndu kat dye...

Tadi plak time pasar mlam aku memg btol2 teringat kat dye..ntah la wei..aku ni da btol2 gile...aku xtaw nk luahkn cmne..aku tpkse pndam sume ni..aku mengaku seme ni salah aku yang wat aku n dye jadi camni...tp xde ke peluang lagi untuk aku ubah balik pe yang aku da wat kat dye....aku memg btol2 syg kat dye...aku indoo sgat kat dye....slame ni aku memg xpnah ase sebahagie cam aku ngan dye..dye wat hdup aku jdi warne warni....sbb dye selalu wat aku heppi..dye baek sgt ngan aku..dye slalu sabar ngan perangai aku yg xmatang ni...hurmmm aku sdih sgat bile tringat kat dye..tringat ape yang aku da wat kat dye....xpe la aku akn still syg dye smpai bile2...n aku xkn lpekan dye smpai bile2......salam

No comments:

Post a Comment