Saturday 4 June 2011

NORMAL

SALAM.....kat post ni aku nak citer sal diri aku skang..hehe

Now hidop aku da macam sedia kale......em xpe aku akn cube lupekan dye sepertimane yang die nak..walaupon susah aku still akan cube...now hidop single agak susah..sbb selalu ase sunyi..lagi2 bile teringat kenangan2 bile bersame ngan dye...kadang2 sedih gak..tapi aku nak wat cmne aku kne redha ngan kputusan yang aku buat..aku kne kuat..n aku kne jadi lbih matang pasni..yang pnting aku ase aku kne jadi lebih matang law aku nak ade pasangan..aku kne jge pasangan aku elok2....banyak yang aku kne ubah kat dri aku..aku kne lebih serius ngan pe yang aku nak wat..and aku ase aku kne jadi lebih tegas..aku xnk kne pijak kple ngan org laen...ssah aku.....hehe mengarut btol aku mlam ni kn....haha....

So skng aku da part 3 kat uitm ....and keje aku semakin susah...assigment aku semakin merumitkan...haha sem ni aku kne wat comic or bku cerita....nmpak cam senang kan..haha tpi bpak susah haha....kne pndai maen software2 yang bekenaan....so aku kne lebih kn usaha aku sem ni..aku xnk jadi cam sem lpas..result aku ntah pape...sem ni aku jnji aku akn wat leklok..and terbaek..untuk mase dpan aku and untuk bals balik pengorbanan mak  and ayah aku slame ni..yang selalu spport aku...and xpnah bngkang and semua kputusan yng aku wat.......aku sayang mak and ayah aku....

1 comment: