Saturday 21 May 2011

PELIK..

   Hye....da bpe hari kan aku x tulis blog ni....bukan ape..aku just xde mase je..sebok ngan dak gemok 2...mcam2 hal dye wat..pening pale aku..malam ni aku ase down sangat xtaw la knape...seme mende yang aku nak wat seme xmenjadi...n seme xkene...korang bayangkanlah time korang nak msak nasi goreng..tengah syok2 nak hidupkan api....rambut korang terbakar...korang leh bayangkn x..hilang nak goreng nasik..rambut korang yang digoreng dulu...perh.......punye la bengang aku...ase cam nak tebakor je aty ni...ntah la seme yang aku nak wat semenjak 2,3 hari ni seme xkene..ngan pinggang yang xberape nak ok...dada plak asyik sakit je...ke ade tnde2 yang aku ni da xleh nak hdup lame lagi...sbb da lame aku xkene camni..dulu law kene separuh mati aku tahan sakitnye...xpela..law ajal aku da nak dtang aku trime je dgan redha...memang la amal xbpe nak ckup agi...tapi bile ALLAH 2 da ckap yang aku akan pergi dulu xde sape yang boleh halang kan..aku cume harapkan law betol2 aku da nak pergi..bagi la aku peluang berjase kat orng2 yang aku syg..lagi2 kat ibu ayah aku..n dkat orang yang aku syg sangat2 SITI NOOR FARAHIN..aku law boleh nak tgok die heppy je ngan aku...aku xnak  rase beban bile ngan aku..munkin la aku ni xmatang sangat dalam hal2 camni..tapi aku still taw camne nak wat...tapi law aku memg ditakdirkan pergi tanpe wat dyorng heppy...INSYAALLAH aku redha je...munkin kuase takdir lagi besar dari kuase yang ade kat aku sbgai manusie biase yang xpernah lari dari membuat kesilapan....tapi pape pon aku just nak gtaw kat orng yang aku syg 2.. SAYANG KAMU SEMUE .....ape la yang aku dok ngarot2 ni...trust me....aku betol2 nak mintak maaf kat sape2 yang aku pernah sakitkan ati korang..lagi2 member2 aku..adik bradik aku,.sdare mare aku...aku takut law ade  gurauan aku yang wat kamu semua terase ke..i'm so sorry...

2 comments:

  1. ko ney knape gile post ngarot2??
    dr lawak2 ak dh gelak guling2 bce tbe2 kuar cte sdey..spoil mood la weyh!

    ReplyDelete
  2. hehe 2 la nmenye permainan perasaan..hbat x aku maen kan prasaan ko..haha

    ReplyDelete