Friday 24 June 2011

INACTIVE BLOGGER

Aii....

Firstly..aku nak ucapkan bebanyak terime kasih kepade sape2 yang da follow aku nye blog ni..walaupon tak berape nak menarik or secantik blog orang laen yang korang penah tengok...aku ni jahil sikit bab blogging ni..bak kate orang ganu "bolok"....hehe so kadang2 law ade yang aku salah tulis or ape..ade orang yang tolong betolkan..thanks to her ...
 

Secondly aku nak mintak maaf la sebab aku da lme tak menulis..agak bz dengan keje yang belambak2 and non-stop sampai abih sem ni...so hope korang paham kenape aku tak menulis ea...hehe yang ni pon aku curi2 pakai broadband member aku dengan alasan nak wat research...hehe pndai kan aku menipu...tak de la pandai sangat pon....hehe



Lastly i'm so sory sebab tak dapat nk follow sape2 yang da follow aku...sebab aku sangat la bz..hehe ade separuh je yg aku sempat nak follow..tapi jangan risau aku tetap gak bace blog2 korang...ok...jangan marah or pape k...so aku pon tak taw lagi bile aku dapat update lagi..sebenarnye banyak nak citer..and bnyak citer-citer yang menarik nak di kongsi ngan korang sume..tapi masih tak kesampaian lagi...sorry..

No comments:

Post a Comment