Friday 24 June 2011

Soalan yang paling tak best

HEHE tak sampai bape jam kan aku update tadi..now aku tak kire aku nak update gak..sebab bosan and otak tengah bercelaru punye pasal..aku nak tulis gak..hehe

Now aku just nak list kan ape SOALAN yang aku paling  tak suke sekali bile ditanye :

1) aku paling tak suke law orang tanye soklan yang same dalam 1 mase yang same...law nak chat or message dengan  aku...hehe sebab nampak sangat yang aku ni membosankan dan dye tak de point nak cakap and tanye kat aku....

awak da makan..??? Selang beberapa minit kemudian.....
saye da mkan..awk da mkan...???



2) yang ni aku tak pasti sangat la..tapi aku paling tak suke law orang tanye pasal awek aku...tak ksah la sape2...aku memang paling malas and benci nak jawab...nampak sangat yang penyoal tu bz body...

Wei awek ko sihat??
Awek ko dok mane ea?? 
Dan sewaktu dengan nye!!!








3) aku jugak tak suke law orang tanye pasal EX aku..tak kisah la sape2...sebab aku rase tak perlu la aku nak citer agi  pasal orang yang da tak de...len la law orang tu aku still SAYANG dye sampai sekarang...even da putus..tapi aku still tak leh nak lupekan dye...tapi aku still tak kan citer pasal dye...lagi-lagi law AWEK aku yang tanye pasal EX aku..pergh......lagi la aku jadi tak taw nak cakap ape...kang law cakap terase..law tak cakap terase gak..haa camne tu...

nak ditelan mati mak, nak diluah mati bapak,last2 kemam je...so law sape2 ase dye tu awek aku...elakkan dari tnye pasal EX aku..biar la jadi kenangan..yang da lepas bia la lepas, kite yang baru bukak buku baru...aku pon bukan suke sangat tanye pasal EX boypren awek aku..bab aku taw last2 aku gak yang jelez..hehe adat la....





4) aku jugak tak suke law orang tanye name aku..hehe yang ni memang dari dulu lagi..aku memang susah nak jawab law orang tanye name aku...aku pon tak taw nape...aku ingat lagi time sekolah ade budak tanye name aku..aku wat tak taw je..last2 aku tak tahan dye asyik dok tanye je..aku amik buku yang ade name aku..aku tunjuk je kat dye..haha kejam kan aku..name sendiri pon susah nak gtaw...haha tu la aku...


hehe aku just list kan 4 je..sebab aku pon da lupe ape soklan yang aku tak bape suke nak jawab...hehe..law ade sape2 yang ade terase or pape lepas bace ni..aku mintak maaf sangat2 la..aku tak de niat pon nak wat anda terase or ape..sebab aku lebih suke berterus terang dari aku pendam...sebab law aku pendam, aku gak yang dok merane...hehe btol tak??...so sorry once again...nyte and good morning.....

1 comment: