Friday 1 July 2011

LONG TIME NO SEE

 salam.....ai da lame kan aku x update blog aku ni..da besarang da aku tgok..haha bukan ape..ade la mslah yg aku pon xpham cmne boleh terjadi kat laptop aku ni....nti aku tnjuk ape yg belaku bile aku nk bkk blog aku ni...haha em sbnrnye aku nak citer sal member2 lame aku yg dkat skol ak dulu...waaa dyorng skng pon da maju gak cam aku..hahaha aku xde la maju sangat cam dyorng tpi ade la skit kan dari xde..hehe
     
          hehe xde la aku nk citer skang ni yg aku ase cam aku berade balik kat zaman skol aku dulu...sebb skang ni sume membr2 aku yg da ntah kemane hlang aku da jmpe balik....sume nye dkat MUKE BUKU....so thanks to MUKA BUKU kerana telah temukan kami semua kembali..hehe aku tgok dyorng sume da laen..xmcam kat skol dulu..sume muke xnak suci je....hingus meleleh agi time 2..haha

       tapi yg xleh bla nye n dyorng, tiap kali add aku kat FB ayt first yg dyorng akan kuarkan camni " waa jack ko da laen ea skang, waa jack makin putih ea ko skang.." haa 2 la ayt yg dyorng selalu kemukakan kat aku..haha wei kawan dulu aku ni nerd sgat ke haa? haha tpi yg pnting korng memg knal aku dengan kecerahan kulit aku je kan..hehe yg laen  xde da kn...

      hehe btw thanks 2 my old frens coz still remember me, walaupon aku seorng yg nerd kat skol 2...haha smpai ckgu pon xbpe nak berani nk pkul aku....so aku pon akn still ingat korng....hehe so xnk ckap bnyak da..nti ade ORANG akn marah aku sebb selalu tulis MEREPEK, MERABAN....hehe baek aku stop sblom kne.....hehe ok daa
haha ni la sbb nye aku lame xbkak blog....xtaw plak aku law nk bkk blog kne tpup dlu.....

p/s: so yg laen saye serahkn kat kamo ea....hehe

No comments:

Post a Comment