Thursday, 3 November 2011

BALIK KE KAMPUNG HALAMAN.....

SALAM... hai korang ape kabar..sihat? mesti la sihat kn....haih...hari ni..tibalah mase untuk aku balik ke kampung halaman untuk menyambut perayaan qurban..(aidil adha) haha sebnrnye since aku start cuti sem dulu..aku ni da jrang dok kat umah...asyik bejalan je kje aku...haih..dok kat umah kjap sgat.....hehe mane xnye..lpas cuti sem ar2..aku da kne g SINGAPORE..then balik dari singapore....aku trus g JB.....pas2 balik je dari jb..seminggu lpas 2...trus aku ke KL smpai la hari ni...

walaweeeh...lame btol aku bjlan..smpai xingat nk balik umah ea..hehe bese la bzi skit..nk cari duet...mlas nk bgantung 100% duet mak bpak...hehe so...ainih aku pon da nk balik pahang da..bas pkul 2.30...hehe thanks to her sbb sanggup nak anta aku balik...syg kamu sgt2...huhuhu..sat g jgan nagis2 taw....

tapi maaf la sepanjang dok KL aku xde amik gmbar langsong..sbb cam aku, abg aku pkai....dye da wat mcam harte dye da bini no 2 aku tu...suke2 dye je....aku rindu sgat dkat bini2 aku (gitar, cam)...hehe jgan pke bukn2 ea..ok la..smpai sini je la....doa kn aku supaya berada dlam perjalanan yg selamat..ok...

No comments:

Post a Comment