Monday 14 November 2011

HOI...NI KENDURI APE?

WOI, IJO ......NI sape yg nak kawen, bnyak sgat konopi ni.....

HAHA 2 la soklan 1st aku kat member aku bile nmpak ade 5 biji konopi kat dpan umah aku n  sepanjang lorong...haha aku ingat ade org nk kawen...tapi bile pke balik sape yg nk kawen...xkn member2 aku plak...rupenye 2 kenduri sunat budak2 kaw umah aku..haha mati2 aku ingat kenduri kawen....tapi seyiesly aku ckap...kalau korng tgok suasana memang sebijik macam kenduri kawen....

malam sebelom kenduri 2...ade buat mkn2...makan sup tulang....haha kenduri sunat ke sampai sekor lembu tumbang...? haha aku pon kne buat kje...macam sebijik org wat knduri kawen....tapi aku memg suke curi tulang..haha ikot member aku g lpak tmpat laen..hisap kok luu.....tapi malam 2 je la yg boleh lari....siang esok memang xleh la nk lari..haha...

korang boleh bayangkn kan macam mane org datang bile knduri kawen....hehe macam 2 la keadaan nye mase kenduri 2...seramai 12 org budak yg akan bersunat minggu depan dok berarak dengan ayah masing2 dkat hujung simpang sampai dekat konopi..haha siap ade tmpat makan macam pengantin lagi untuk dyorng..haha jeles aku...

then agak dalam pkul 2pm....org bombe datang..nk bagi budak2 mndi air bombe....best gile dyorng....hehe ok la...aku xpndai nk citer camne situasi kenduri hari 2..hehe...ok salam

No comments:

Post a Comment