Tuesday 15 November 2011

RINDU..!!!!!!!!!

HEHE ....haaa amik kau..skng ni..boleh dkatekan..hari aku nk update kan....haha bese la tgah hangat2 lagi ni....huuhu...eleh bia la nk update bile2 pon..blog aku kot...hehe haihhh...semenjak 2,3 menjak ni..hidup aku menjadi semakin berseri2..sejak kedatangan seseorang yg sangat aku syg ni..hehe semakin hari semakin sayang..hehe amek kau...entry jiwang karat aku kasi kali ni..haha

sieyesly aku rindu sgat2 dekat miss syg aku..huhu ..... tiap2 hari selalu je mimpi kat dye...n perkare wajib buat tiap2 hari..kne tgok gmbar dye..hehe mak aii..melampau kn..mengalahkn org baru knal cinte..hehe ok sieyes aku ckap..aku rase aku pon baru knal cinte...dye org pertame yg buat aku rase sgat yakin untuk terima dye as my GF..actually bukan GF..tapi teman hidup....dye sgat laen dari org yg aku penah syg sblom ni..care dye layan aku laen sgat....

haha munkin dari zahir nye..org akan tgok dye lagi matang dari aku..hehe tapi sebaliknye..dye sangat manje dgan aku..aku suke bile dye manje2 dengan aku..hehe sbb 2 buat aku rase yang aku ni lbih disayangi..bialah perasan pon..hehe

kalau nak citer all about her..memang xkan habis..sebb banyak sangat yg menarik tentang dye yg buat aku syg n rase nak jage dye sampai bile2...so aku stop citer sal dye..xpe2 nnti aku akn citer lagi sal dye law ade yg menarik tentang kami..hhehe ok

p/s: to miss syg...kite sayang awak sgt2....awak kite punye..hehe i will never let u go....

No comments:

Post a Comment