Tuesday 29 November 2011

PEMILIHAN SUKMA....

 SALAM..... xtaw nk start cmne ni..haha ok la...ni lagi satu minat aku..adalah SILAT...hoho aku memg sgat obses dengan permainan ni..haha lagi2 law ade citer2 yg ade kaitan dgan lawan2 ni..perghh...lagi la..aku la akan jadi org yg petame tgok citer 2..chee wahhh...haha tapi siyes la..aku memg obses gile dgan silat ni...

ok la...aku da start blaja silat since aku darjah satu..time skolah rndah lai..aku ikot abg sdare aku..dye bwak aku g blaja..pade mule2 aku ni xde la minat sgat ngan silat or mane2 SENI MEMPERTAHANKN DIRI ni.....sebb aku ikot abg sdare aku 2..just nk teman dye je...pas2..aku pon rase cam ade something bile aku mule2 blaja....slow2 aku da mule tertarik dengan SILAT ni....

tapi da blaja lame pon..aku still xtaw mcam mne nk gunekn ilmu 2...sebb aku ni macam xbpe nk suke cari musuh..dalam erti kate laen nk start kn satu pergaduhan dengan menggunakan perbuatan..sbb aku ni..mase skol penakot skit..aku lbh suke settlekn dengan baek..xpon aku lari je bile ade org ajak gadoh..haha penakot jgak aku ni...tapi memg pon....

and kalau xsilap aku la..aku penah sekali tergune ilmu 2 mase darjah 4...haha sebb da xthan sgt kne pkul...korng byangkn padang datg bantai aku sorng..mne xsakit...aku ni da jadi macam punching beg da untuk dyorng....dyorng bntai aku pkai papan, and pkai petai yg beso 2..haha sakit weihh...last2 aku da fade up sgt..dgn badan yg sakit2..aku g balas balik...haa yg 2 dyorng taw ape yg dikatekn sakit..aku bntai balik dyorng..10 v/s ..haha dasyat x? memg aku mengamuk sakan time 2...nasib la ade pkcik datang leraikn..law x..aku rase..aku yg K.O dulu..haha

then lepas je peristiwa 2..aku da jadi makin takot nk gune ilmu 2..menyesal pon ade jgak blaja....sbb aku kne pndai kawal kemarahan aku time 2..smpai la skang..now aku da msok u..and aku da taw mcam mne nk salurkn ilmu aku 2 ke arah jlan yg btol.... haaa tu dye..aku g masok pertandingan silat olahraga...

haha hujung bulan 12 ni..aku ade pemilihan untuk ke peringkan sukma...waa seronoknye....hehe akhirnye tercapai jgak niat aku nk belaja ke peringkat yg lbih tinggi dalam ilmu persilatan ni..chee wah..haha and bulan 2 thun dpan ade lagi 1 pertndingan silat dekat UKM....aku harap aku boleh buat yg terbaek untuk UITM.....

hehe ok la 2 je nk citer....bye2...

No comments:

Post a Comment