Sunday 4 December 2011

ASAL KAMU MASOK MIMPI SAYE????????

SALAM.....hoho kali ni nak citer pasal mimpi....mesti korng sume penah mengalami mimpi kan..xkire la yg baek or yg buruk.....haha tipu sangat kalau korng xpenah bermimpi...kalau xpenah..da boleh QUIT da jadi manusie..hehe gurau..gurau....

 hehe xde la..just nk citer..sejak 2,3 minggu ni aku asyik teringat dekat budak kecik yg comel bername INDAH ni la....haih..xtaw la knpe...pgi tadi aku mimpi lagi sal dye.....adeh.....munkin rindu kot nk jmpe dye... hehe dye msok dalam mimpi aku..xnk wat muke comey dye plak...

 hehe INDAH,INDAH......ape la nk jadi dengan aku ni...aku nk mimpi dkat miss syg aku pon susah..hehe sbb hari2 INDAH muncul dalam mimpi aku....hhehe nampak x btape kritikalnye aku skang...haha tapi kire ok la...sbb aku da diberitahu yg dye da semakin comey, semakin panjang rmbut dye, n semakin bnyak ckap...haha so pesanan buat INDAH....teruskn usaha untuk memeningkan kepale penjage-penjage kamu ea..hehe

hehe ok la...2 je nk citer...RINDU KAT INDAH.......

 hoho ni la budak nye......

p/s: dengan budak ni...aku xleh lupe kenangan aku tukar pempers dye....hahahaha

No comments:

Post a Comment