Thursday 8 December 2011

DEMAM....

HOHO now da pkul 5.15 pagi..then dengan bnggenye..aku xtdo lagi..sebb demam....macam bangang kan...sumpah aku ckap..aku benci bile aku DEMAM sebb demam aku pelik skit....dye ikot time...pas2 berlarutan dekat 2,3 minggu...haa amik kau...yg aku xsuke sebb bile time siang da dekat pukul 3pm...dye da start bagi harapan palsu kat aku..dye bagi hint da bajet2 nak sembuh la...tapi start je pkul 11mlam n keatas..haa amek kaw..dye slow2 panas balik...pas2 buat aku jadi xlarat gile...haa jadi macam mlam ni la..smpai xleh nk tido..da mcam2 care da aku buat nk kasi hilng skit panas 2..tapi mcam xde function je aku buat sume 2..

lagi 1 bile aku da start demam aku akan dpat 3 skit dalam 1 mase...skit 1st mcam bese la name pon demam kan..mesti la demam punye pasal...n sakit yg ke2 n ke3..aku kompem2 dapat sakit dade n sakit pinggang..haaa dye memg suke bagi pekej sakit kat aku ni..n dye ingat aku suke sgat nk tanggung sume sakit 2..aku da la 2 kelas da aku x g ni..nasib la sem ni..klas aku bnyak cuti...haaha seronok jgak..dpat rehat2..

tapi yg best nye ari selase kelmarin...haha bajet2 da nk sihat..aku mengade2 nk ikot miss syg aku g bndar alor gjah..haha mule2 agak ok la jgak..then plan last minit punye kje..aku pon hasut miss syg aku ckap kat dye ponteng la klas untuk petng 2..so kami ikot wak joe n kak aaina g KL haa amik kau..da pkul 4 ptg kami gerak g KL semate2 nak teman k.Aaina g amik tdung kat sane..haha mule2 aku seronok la..sebb da rase macam sihat skit kan..haha last2 dlam pejalanan balik...amik kau..bdan aku da start panas...kne plak dok dpan aircond depan muke..haha memang cari nahas la kan..haha menggigil-gigil aku kat dpan 2...haha tmbah mlang lagi..tbe2 tyar kete sewe kami pecah..haha aku yg tengah xbpe nk larat 2 terpakse la kuatkn diri untuk tlong wak joe tukar tayar spare..haha then da siap2 aku tukar ngan k.aaina dye dok dpan..aku dok ngan miss syg aku kat belakang..

hehe aku ngan xbpe nk larat plus bdan aku mcam ice da aku rase...aku baring la kat ats pehe miss syg aku...hehe mase 2..dye sgat carring kat aku...dye jage aku sgat2...huhu seronok taw x...tapi nk buat cmne kan..tgah demam n xbpe nk larat...aku hnye mampu baring je....n biar je dye nk buat ape kat aku..untuk tlong kurangkn pnas bdan aku...(luar je panas, dalam mcam ade ice je)...

so mcam 2 je la pejalanan hidup aku bile demam...haih..sgat menyusahkan org laen ea...nsib la budak pradip kat bilik aku ni..sgat concern kat mslah ksihatan aku..haha syg jugak korng kat aku ea..(aren n cherap)...hehe xpe2 nnti aku blnje dunhill sekotak..haha..

ok la..2 je nk tlis..sebb bdan aku semakin meragam.....then ase mcam nk msak telor je kat ats pale aku ni..panas sgat..

p/s: to miss syg yg tengah lene dibuai mimpi indah..encik syg nk mintak maaf sgat2 kalau bnyak menyusahkan miss syg ea....lagi2 time skit2 camni..hehe tapi awk kne ingat...awak kite punye n selame2nye kite punye...

1 comment: