Friday, 22 July 2011

MALAM YANG MALANG........

hehe malang btol la malam 2 kan..hehe xde la..aku ase malam2 ni...nasib aku memang malang la...hehe lagi 1 sbb nye aku ni..memg xleh nak msak nsik goreng after 12 mlam....haha sbb da 2 kali malang menimpe aku...bile aku nak msak nasi goreng time malam ni.....hehe xpham btol aku ni...ok2 aku citer mase mule2 aku dpat malang nasi goreng ea..

hehe ok mase aku mule2 kne time cuti sem ar2...aku nak msak nasik goreng..ngah syok2 nk hidupkan api...tibe2 aku terbau ade bau hangit....haha tadaaaaa rmbut aku terbakar sbb kne api..haha kali ke2 plak aku kene baru je tadi...time aku ngah syok2 memasak.....tibe2 kuali jadi senget...pastu aku  g la amik kain nak btol kan kedudukan kuali 2...ngah nak btolkan kuali 2 tibe2 jari aku terkene kuali yg panas 2...hehe malang btol kn...wat penat je pkai kain tapi kne gak kuali 2..hehe

ok la 2 je..sorry la citer kali ni agak meraban skit sbb aku tlis smbil tgok citer katoonn so agak terganggu skit tumpuan nk menulis..hehe sory ok...

1 comment:

  1. hahah..lapau ye...hihihi..xpe..ni ujian namenye...relax la..rambut tu panjang mmg DIA nk suh gunting kasi kemas skit...hihi..elok la api da tlong potongkan..(oppss bakaukan) ...kire okla..jimat tenaga & duit.. :)

    ReplyDelete