Thursday 22 September 2011

FINAL AND ASSESMENT....

     salam.....errrrr.....ok..sory blank jap tadi..hehe maaf la...pale otak da pening pagi2 bute ni..org sume dok sedap tdo dilbuai mimpi indah..ceee waahhh....hehe tapi aku dok indah menghadap assignment yang ntah bile nak abih ni...hehe aku ase bukan aku sorng je yg dok menghadap mende ni..tapi aku ase..sume budak graphic part3 tgah buat mende yang same.....hehe..ok...trus terang aku cakap aku paling xsuke sem ni...sangat bnyak keje yang nk kne buat...budak2 laen dok sebok nak amik final paper tapi kitorang dok sebok menghadap assigment.... kdang2 sian aku tgok ijat ngan madi dok wat assgment ni..padahal dyorang ade paper esok...hadoi xpham aku...

     ok...aku as student AD memg merase la kesibukan membuat assgnmnt 2....lagi2 da nk dkat abih sem ni...perghhh lagi la bnyak mende kne buat...ade yang ckap..budak AD ni seng sebb final ade sikit je paper...haha memg la skit je paper..tapi korang xpkir lak sal final project kitorang bnyak cmne...jap lagi aku ade assesment dekat geleri..nasib la keje sume da boleh dikatekan siap la..hope esok abih awal la..n xde kne sambung smpai hari jumaat..law smbung smpai hari kamis...memg xde mase la aku nak satdy untuk paper hari sbtu 2...

      lepas esok aku ade 2 lagi assesment yang tinggal...sume nak minggu dpan..memg xla kan...mybe untuk subject TYPOGRAPHY aku boleh la nak buat sebb aku agak suke ngan subject 2..tapi aku tkot dengan subject 2D ANIMATION....grrrrrr....sume nak nyusahkan org la tu....marah betol aku..nsib la aku ni student..n da memg tanggungjwab aku kne buat sume 2....kalau x..memg xla kan aku nak buat...menyusahkan...mase dye bagi besimbung ngan final paper...

     heehehe sory2...marah2 plak aku ea..xde la memg nak marah pon...sebb penat nk buat mnde 2 sume....tapi as student aku kne buat gak....2 da macam dikira amanah la 2.....so kne la buat dengan hati yang ikhlas walaupon xberape nak ikhlas.....

      ok la..xnk emo pagi2 bute ni...kng pe plak org ckap...hehe ok la..salam..

    p/s: so hope pham2 la bile da bace ni ea..tolong pham owg skit ok.....

No comments:

Post a Comment