Friday 16 September 2011

KL, JB, SINGAPORE, SEGAMAT..........

SALAM.....hoho..da lame da xupdate kan.....sory la...bukan ape..bizi ngan kje yang xpnah nak abih ni...hehe....aku pon da naek bosan da dok ngadap kje yg besepah2 bagaikan sampah 2...hope lpas ni law da siap sume aku da leh releks kan otak....

      ok2..kali ni aku bukan nak citer sal kje aku yg bnyak....tapi sal mende laen....hehe..nmpak x kat tjuk 2 name2 tmpat yang cam menarik je...huhu sbnrnye 2 la tmpat yg aku akan g lpas final exam nnti....sumpah aku nak g jlan puas2 lpas final exam ni..nak release tntion.....

     hehe tmpat first yang aku nak g....KL....yang ni..lpas abih paper trus aku gerak umah member aku kat KL....aku dok umah dye dlam seminggu kot...nk g pusing2 KL....huhu da lame da xg jlan sane....kali ni aku nak lpas gian g sane..nak g basking tpi jalan malam2..sbb da lame da aku xdpat wat kje gile 2..hehe

    seterusnye nak g JB..haa kat JB ni pon same..lpas aku tdo umah member aku..aku trus naek bas gerak ke JB...aku nak g tdo umah akak angkat aku....huhu xpon tdo umah pkcik aku..bb pkcik aku ade 2 org kat sane....kat sini pon plan aku ..nak g jlan puas2...nk pusing 1 JB...hehe sbb aku xpnah smpai lagi kat sini untuk jlan2....

      pastu aku ngan akak angkat aku akan gerak balik melake sebb kitorang akan ke SINGAPORE plak...hehe kat sini aku bukan g saje2..tapi ade kje yang perlu aku dan rakan2 aku setle kan...n kitorng g sni bawak name UITM,dan name NEGARA..... sbb kitorng ade pertandinga nasyid..dan akan memperkenalkan care2 bagaimane adat org melayu kat malaysia ni berdakwah....huhu pas2 kitorng pe lagi...akan pusing2 la satu SINGAPORE ni,...hehe seronok...

pas2 aku n beberape org dari group aku akan stay kat JB n kitorng akan g ke SEGAMAT....hehe kali ni da puas jlan2...aku pon ade misi jgak...sbb aku ade karisma.....aku ade perlawanan silat olahrage....hehe inilah saat yang aku tunggu2..sbb aku da lame xbelasah org ni..hehe aku nk cube dpatkan emas plak thun ni....da xnak kalah da mcam thun lpas...dpat no2....insyaallah..aku boleh buat.....

    ok la..sbnarnye ni untuk aktivti sem ni...tapi sem dpan bnyak lagi perancangan aku...1st aku n member2 aku nak gerak ke GENTING..hehe bnyak lagi la tempat2 nk g...ok la 2 je nak tulis ok...nnti aku tulis lagi..salam

No comments:

Post a Comment